<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>UKRAJINSKÝ INCIDENT: Co umí prsty smrti</title>
		<description>Diskutujte UKRAJINSKÝ INCIDENT: Co umí prsty smrti</description>
		<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1</link>
		<lastBuildDate>Tue, 14 Apr 2026 15:53:16 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://novakoviny.eu/component/jcomments/feed/com_content/1205" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Josef napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-658</link>
			<description><![CDATA[Já sice moc nelétám, ale pamatuji se, že vždy letuška říkala, že při vzletu, přistání a když jsou hlášeny turbulence, jsou pásy povinné, ale po celou dobu letu jsou výrazně doporučené. Osobně se odpoutávám jen tehdy, když si potřebuji dojít na toaletu. S Malaisijskými aerolinkami jsem nikdy neletěl, takže je možné, že jejich letušky to doporučení nedávají, ale určitě se najde dost opatrných, kteří budou raději uvázaní (při některých typech havárií to může být k nezaplacení). Nevidím tedy nic podezřelého na tom, že někteří cestující byli v okamžiku katastrofy (ať už ji způsobilo cokoliv) připoutaní.]]></description>
			<dc:creator>Josef</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 23 Jul 2014 12:11:20 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-658</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-657</link>
			<description><![CDATA[Na Ihned píší: řada těl byla ještě k sedačkám připoutána bezpečnostními pásy... Proč? Pásy si cestující zapínají jen během startu a přistání... ne ve výšce 10 km....]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 23 Jul 2014 09:49:33 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-657</guid>
		</item>
		<item>
			<title>j.a.n. napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-656</link>
			<description><![CDATA[Pane Čechu, ten "pelestinský exodus" začal poté, co Palestinci slavně prohráli svůj pokus zahnat Židy do moře, jak svůj boj předem sami velkohubě označili. Truchlit nad nimi by bylo asi jako truchlit nad nacistickým exodem z pláží v Normandii nebo japonským exodem z Tichomoří. Jak ale říkám: fanoušci téhle teroristické pakáže mají tradičně selektivní způsob myšlení, takže si vybírají jen co se jim hodí - když někoho zákeřně napadají, berou to jako svůj hrdinský boj, když při tom zaslouženě a díky své neschopnosti dostanou přes držku, staví se jako nevinné oběti. Ty další podivné bloggery na které odkazujete, sotva někdo soudný může brát za relevantní zdroj informací. Nicméně, pane Čechu, nevymažu Vás ani nezablokuju, za to mi nestojíte. Žijte si dál ve svém pokřiveném nenávistném světě, větší trest ani být nemůže.]]></description>
			<dc:creator>j.a.n.</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 23 Jul 2014 07:39:26 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-656</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-655</link>
			<description><![CDATA[Nu, v leteckých zbraních se OPRAVDU nevyznám, navíc jsem už dosti starý, takže ty novinky mu jaksi unikají, pane Josefe. Rozhodně netvrdím, že je to pravda a rád se nechám poučit. Děkuji za osvětu. Skutečnost ovšem je, že nechat osobní letadlo přelétávat přes nebezpečné území je, řekněme mírně, nerozum. Stávají se omyly: Američani sestřelili civilní letadlo, Ukrajinci taky, i Rusové(Sověti). .. Stávat se to nemá, tak proč ti frajeři tak riskují? Kvůli penězům? A nebo to byl něčí opravdu úmysl... i když mne nenapadá, kdo by z toho měl mít tak výrazný prospěch, že je schopen zabít skoro 300 lidí... Nu a tak jsem rozpoutal ten "FLAME" s Gazou... přestože jsem vysloužilým vojákem NEMÁM RÁD ZABÍJENÍ LIDÍ!]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 23 Jul 2014 06:54:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-655</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Josef napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-654</link>
			<description><![CDATA[A ten odkaz na protiproud obsahuje množství minimálně hodně pochybných údajů (ostatně jako na protiproudu vždy). Třeba ta Su-25 by měla v reálu hodně velké problémy sestřelit dopravní letadlo - letělo mimo její reálný dostup, rychlostí skoro rovnou její maximální a její protiletecká výzbroj je chabá. Ruský generál tohle samozřejmě věděl, ale proč to nenadhodit, když se najde dost takových, co se chytí a budou to papouškovat dál?]]></description>
			<dc:creator>Josef</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 23 Jul 2014 06:32:47 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-654</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Josef napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-653</link>
			<description><![CDATA[Pane Čechu, Izraelci Araby ze svých území nevyhnali, nabídli jim, že mohou žít společně a ti, kteří to přijali, se teď mají celkem dobře, často lépe než Arabové v arabských zemích. Za rozdíl od Židů třeba ani nemusí (ale mohou, pokud vysloveně chtějí) nastoupit vojenskou službu. Vyhnaly je v podstatě okolní arabské státy, které prohlašovaly, že bomby nepoznají Žida od Araba a "do švestek" se stejně podaří Židy nahnat do moře, tak se mohou brzy vrátit. Ostatní území zabíral Izrael, protože potřeboval zabránit nepříteli využívat strategicky významné body (například potřeboval zastavit permanentní ostřelovaní z Golanských výšin). Gaza si o to koleduje taky, ale je v ní moc obyvatel, aby je dokázal zvládnout bez použití extrémního násilí. Pochopte, že obhajujete lidi, kteří jsou ochotni posbírat na ulici pár dětí a strčit je do baráku, který si Izrael vybral za cíl. A to jen kvůli propagandě, kterou jim tak ochotně baštíte.]]></description>
			<dc:creator>Josef</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 23 Jul 2014 06:23:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-653</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-652</link>
			<description><![CDATA[V.Čech netvrdí, že je to pravda.... Ale ještě jeden názor k těm nešťastným lidičkám v malajsijském aeroplánu: http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/stat/planeta/1132-medialni-valka-o-letadlo-pokracuje-cenami-ovenceny-americky-zurnalista-ma-dukazy-ze-let-mh17-sestrelila-z-oblohy-ukrajinska-armada-mainstream-presto-zbroji-ke-svetove-valce.htm]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 19:05:26 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-652</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-651</link>
			<description><![CDATA[To že "IZRAEL NIKOHO NEVYHNAL" to myslíte vážně? http://cs.wikipedia.org/wiki/Palestinsk%C3%BD_exodus nebo: http://patrikvondrak.blog.idnes.cz/c/409954/Al-Nakba-66-let-od-vyhnani-Palestincu-z-jejich-zeme.html nebo: http://blog.aktualne.cz/~noviny~/blogy/fabiano-golgo.php?itemid=3487 a další... stačí docela malinko "googlit" a nemusíte lhát, pane Nováku...V Palestině opravdu nebyla všude poušť, jak "po lopatě" fabulujete... no, a teď mne odstavíte, neníliž pravda... že?]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 18:42:26 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-651</guid>
		</item>
		<item>
			<title>j.a.n. napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-650</link>
			<description><![CDATA[Tedy, Vy o tom buď nic nevíte, nebo se to snažíte překroutit - což ovšem u přátel Putina a Arabů nepřekvapuje, protože to je to jediné, co doopravdy umí. Takže ještě jednou a po lopatě: VŠUDE TAM BYLA POUŠŤ. IZRAEL NIKOHO NEVYHNAL, ARABOVÉ CHTĚLI VYHNAT ŽIDY a nepovedlo se jim to. Izrael pak tu poušť zúrodnil, Palestinci tu svou (kterou jim Izrael přenechal v Gaze jako základ budoucího vlastního státu pro případ mírové dohody) zaplevelili teroristy, raketami, násilím a bídou. Mimochodem, i Palestinci v Izraeli mají vyšší životní úroveň než Arabové v okolních zemích.]]></description>
			<dc:creator>j.a.n.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 16:47:15 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-650</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-649</link>
			<description><![CDATA[Nu, ten Vámi zmíněný satelitní snímek o lhaní nic nevypovídá. Ale vypovídá o tom, kam Židi Araby vyhnali, a že ta místa úrodná, nebo zúrodnitelná jim prostě zabrali. Ano, Palestincům nechali tu poušť. Máte pravdu, souhlasím...]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 16:27:39 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-649</guid>
		</item>
		<item>
			<title>j.a.n. napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-648</link>
			<description><![CDATA[Pane Čechu, ta mapa sice neříká nic o tom, kdo je agresor, ale přesvědčivě vypovídá, kdo je lhář: ta černá plocha byla poušť a celá ta země byla britským protektorátem. Zajímavější by ostatně byl satelitní snímek: tam kde jsou Arabové, je poušť dodnes, zatímco Izrael ze své části udělal zelenou zahradu]]></description>
			<dc:creator>j.a.n.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 15:32:42 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-648</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-647</link>
			<description><![CDATA[Pane Nováku, sám suďte: kdo je agresor http://www.ssamir.com/wp-content/uploads/2012/11/palestine-israel-map-1024x814.png]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 13:18:49 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-647</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-646</link>
			<description><![CDATA[fakt je ten, že Islám je tak trochu divné náboženství...S lyšel jsem takový výraz: "krvavé hranice islámu" ... jakože kde je islám, tam je násilí... nebo je ta víra nějak popuzuje k extrémismu? Tu jejich svatou knihu, Korán, jsem četl... a nic ohavného jsem tam neviděl... takže upřímně řečeno nevím, co si o tom myslet... nebo to dělají ty slíbené hurisky? Ale co ty jejich ženy, které jsou schopny se taky obětovat... co mají ty slíbeno v ráji mohamedánů?]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 12:59:58 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-646</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Josef napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-645</link>
			<description><![CDATA[Kasámy, respektive jejich odpalovací rampy a sklady, fungují také jako návnada pro izraelské protiútoky. Cílem Palestinských radikálů je v tomto případě maximalizovat ztráty mezi vlastním civilním obyvatelstvem ideálně s co nejvíce dětmi, aby měli munici pro propagandu. Prostí Palestinci (kterých je mi opravdu líto) se moc protestovat neodváží, protože by si příště mohl Hamás a spol vybudovat muniční sklad právě v jejich sklepě. Míst pro odpaly a sklady raket je v pásmu Gaza dost i mimo obytné čtvrti (pole, poušť), podívejte se na mapu. Jenže tam by jejich zničení izraelskou bombou nepřineslo kýžený mučednický efekt.]]></description>
			<dc:creator>Josef</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 11:20:28 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-645</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-644</link>
			<description><![CDATA[Kde jste přišel, prosím, na to, že české slovo "Žídě" je pejorativní? Ano, ta "Arabátka" jsem si vymyslel to české slovo není... Ale třeba "Cikáně" to Vám pejorativní nepříjde? "Pršelo, jen se lilo, Cikáně se narodilo..." neznáte?]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 10:36:18 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-644</guid>
		</item>
		<item>
			<title>j.a.n. napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-643</link>
			<description><![CDATA[Pane Čechu, zjistěte si, jak to bylo se vznikem státu Izrael: stát měli dostat Palestinci i Izraelci. Židé souhlasili, Arabové se místo toho rozhodli je "zahnat do moře". Od té doby se to tito obdivovatelé Hitlera a notoričtí teroristé pokoušeli udělat mnohokrát - a přestože byli v mnohonásobné přesile vždycky narazili (díky své neschopnosti, zbabělosti atd.). Což je i odpověď na Vaši otázku proč v současném konfliktu zemřelo víc Palestinců než Izraelců (druhá část odpovědi je v tom, že palestinští "bojovníci" se zásadně ukrývají za ženy, děti a nemocné). A pokud budete používat pejoratovní "Žíďata" a podobné výrazy, zruším tady diskuse, protože náckům Novákoviny reklamu dělat nebudou.]]></description>
			<dc:creator>j.a.n.</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 10:07:14 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-643</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-642</link>
			<description><![CDATA[a mrkněte se na tohle: https://ivanoctober.livejournal.com/484060.html Takže možná ani prsty smrti, ani bomba...]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 09:24:59 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-642</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-641</link>
			<description><![CDATA[Ten Kásám je spíše roura na dělání hluku... a ovšem- asi především slouží jako návnada na židovské sofistikované střely "Patriot"... roura Kasám=200USD... raketa Patriot=20000US D... tedy jen neodborným odhadem ovšem :-) V koncentračním táboře Gaza jsou Palestinci tak natlačení, že ty děti nemají kam schovat... Podívejte se třeba na hustotu osídlení... Podívejte se na území, která Židi od roku 1948 už Palestině zabrali a odkud Araby vyhnali... Kolikrát Palestinci buldozerem ničili židovské domy? Kolikrát je bombardovali fosforovou municí? Věnuji každému zabitému a zmrzačenému dítěti stejnou dávku lítosti... Čím to může být, že lítosti připadající na "Arabátka" je víc než té pro Žíďata?]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 09:17:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-641</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-640</link>
			<description><![CDATA[Povšimněte si, prosím, třeba jen POMĚRU ztrát... k dnešnímu ránu prý Židi ztratili 20 vojáků při svém zběsilém útoku na KL Gaza, a Palestinci 300 osob. Židi ječí, že Arabové v odvetu za násilí na nich Židy páchaném vystřelují rakety "Kasam"... Mnoho-li těch Žíďat pobily ty rakety?]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 09:16:19 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-640</guid>
		</item>
		<item>
			<title>j.a.n. napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-638</link>
			<description><![CDATA[Vraždění děcek v Gaze? Proč se tedy udatní Palestinci schovávají za děcka v Gaze při vraždění děcek v Izraeli (které Vám zjevně nevadí). Ta snaha dát dohromady nějakou konstrukci, která by Rusy zbavila viny za vraždění na Ukrajině je taky dojemná.]]></description>
			<dc:creator>j.a.n.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 21 Jul 2014 14:08:30 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-638</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-637</link>
			<description><![CDATA[Tedy, upřímně řečeno, myslím si, že se podle všeho jednalo o nepřesně načasovanou akci. Ten aeroplán měl bouchnout o pár desítek kilometrů dál, až na územím Ruské federace... A pak by vypukl ten řev presstitutů o ruských zlých chlapcích... To by bylo ječení jak jsou sestřelována civilní letadla... V té situaci by si už VŮBEC NIKDO nevzpomenul na vraždění děcek v Gaze...]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 21 Jul 2014 13:57:24 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-637</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Josef napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-636</link>
			<description><![CDATA[Aha, tak jsem se dozvěděl, že k sestřelu v podstatě stačí jen jedno vozidlo systému Buk - nosič se střeleckým radarem (to na úvodním obrázku). Samozřejmě s pár lidmi, kteří to s ním umí. Sice neuvidí, jestli střílí po nepřátelském, vlastním nebo civilním letadle a střílet mimo vizuální kontakt je prakticky nemožné (k obojímu je potřeba radarové vozidlo a možná i velitelské), ale fungovat může i samostatně.]]></description>
			<dc:creator>Josef</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 21 Jul 2014 10:49:28 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-636</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Josef napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-635</link>
			<description><![CDATA[Technologie výbuchu protivzdušných střel se od doby sestřelení Powerse moc nezměnila. V podstatě jde o obří jednorannou brokovnici, která cíl smete smrští střepin. Změnila se technologie pohonu a hlavně navádění. Značný rozdíl je však v cíli. U2 bylo relativně malý a kompaktní stroj, takže většina střepin šla mimo. Dopravní letadlo je velký cíl, takže ho zasáhne více střepin a trup se rozpadne daleko pravděpodobněji . Bomba na palubě může způsobit podobný efekt jako střela. Ve finále stejně poškozený stroj roztrhají aerodynamické síly. Buk (v libovolné variantě) je sice složitý systém, ale otázkou je, jak moc dobře se s ním dá improvizovat. Bitevní lodě měly přes tisíc členů posádky, ale na plavbu cestovní rychlostí a střelbu z jedné hlavně hlavní baterie může stačit tak dvacet lidí. I když vzhledem k okolnostem (všichni mlčí) mi zatím nejpravděpodobn ěji vychází ta bomba na palubě.]]></description>
			<dc:creator>Josef</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 21 Jul 2014 08:26:36 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-635</guid>
		</item>
		<item>
			<title>j.a.n. napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-633</link>
			<description><![CDATA[Logika tohohle tvrzení mi nějak uniká]]></description>
			<dc:creator>j.a.n.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 21 Jul 2014 06:41:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-633</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Prokop napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-632</link>
			<description><![CDATA[Ono je v podstate uplne jedno, kto to bol. Ci separatisti, ci USAci, alebo RUSaci. Stalo sa to vo vzdusnom priestore Ukrajiny a zodpovednost nesie Porosenko. Nikto na tom nic nezmeni, iba sa na to zabuda, lebo sa to nehodi.]]></description>
			<dc:creator>Prokop</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 20 Jul 2014 18:40:45 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-632</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-629</link>
			<description><![CDATA[Dozajista máte pravdu v tom, že žádná ze stran, která by mohla opravdu DOKÁZAT, či ukázat jestli to raketa byla či ne, a taky odkud startovala to neudělala... To může svědčit o tom, že to raketa vůbec nebyla, nebo žádná ze stran nechce poodhalit své technické možnosti detekce zveřejněním výsledků...Na U2 se střílelo před 50lety!...myslí m, že ten stroj letěl ještě výš, než 10km... a pokud se pamatuji, tak byl sestřelen SALVOU raket, které cíl ničily proudem střepin, když se jim podařilo explodovat někde poblíž. Tedy Powersův letoun byl poškozen střepinou a pilot z něho prostě vylezl... :-) neletěl kdovíjak rychle... Porovnávat tehdejší -50roků staré- PL střely s elektronikou nacpanými nacpanými PL prostředky dnes? není to tuze korektní... co myslíte?]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 19 Jul 2014 16:41:46 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-629</guid>
		</item>
		<item>
			<title>j.a.n. napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-628</link>
			<description><![CDATA[Máte pravdu nejspíš v tom, že střela vzlétla z území Ukrajiny - pokud nepoužili systém S-300 nebo vyšší, který by to zvládl i z Ruska. Opravdu ale neměli důvod to udělat - snad kromě vodky :-) Dá se ale předpokládat, že Rusové vzdušný prostor nad Ukrajinou podrobně monitorují a dobře tedy vědí, odkud, co a kam vstříc boeingu letělo. Kdyby to hrálo v jejich prospěch nebo prospěch jejich chráněnců, už bychom to od nich jistě věděli. Ale oni zatím mlčí. S tím, že raketa letadlo rozmetá na trosky: vzpomeňte na známý incident s americkým pozorovacím letadlem U-2: Rusové ho sestřelili raketou a pilot přežil. S tím Putinem v letadle je to nejspíš nějaká kachna]]></description>
			<dc:creator>j.a.n.</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 19 Jul 2014 16:11:37 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-628</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-627</link>
			<description><![CDATA[Konec konců, řekl bych, že start eventuelní protiletadlové rakety by byl dobře zachycen z nějakého satelitu... Nebo ne? Protože USA fandí Kyjevské juntě a satelity dozajista mají (a místo bojů určitě sledují), takové odpálení rakety z místa bojů by určitě zaznamenali a už bychom byli zaplaveni obrázky o tom, jak jsou ti Rusové zlí a špatní hoši... Takže po Malajcích buď stříleli Ukrajinci, nebo to byla bomba... nebo to bylo všechno ještě jinak... ale ten článek o BUK je bezvadný- díky]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 19 Jul 2014 15:01:44 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-627</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-626</link>
			<description><![CDATA[Ono je ovšem s podivem, že to letadlo hořelo až na zemi, řekl bych, že po zásahu raketou a výbuchu nálože, je cíl, rozmetán na kousky už vysoko na nebi... a hoří... z výšky 10 km by byly zbytky výbuchem roztříštěného eroplánu roztroušeny na ohromné ploše... Ruská armáda podle všeho nestřelila, to letadlo bylo v okamžiku destrukce ještě dost daleko od ruských hranic. Správně jste řekl, že povstalí obyvatelé by to technicky nezvládli, i kdyby ten PL systém měli... Z toho mu vychází, že buď to mohli omylem udělat kyjevští pučisté (ve snaze sestřelit Putina například, nebo to vůbec nebyla raketa, ale bomba v letadle... a taková věc se musí přece dobře využít... ne?]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 19 Jul 2014 15:00:37 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-626</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vlastimil Čech napsal:</title>
			<link>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-625</link>
			<description><![CDATA[Údajně se kyjevská vláda pokoušela sestřelit letadlo V.Putina, který se vracel z Brazílie... no, chybička se vloudila...]]></description>
			<dc:creator>Vlastimil Čech</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 19 Jul 2014 14:58:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://novakoviny.eu/archiv/technika/1205-ukrajina-incident-buk1#comment-625</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
